خیلی قشنگع. اسم خواهر زادمه
اسم نی نی ما حلما ست😍
عالیهههه
خیلی قشنگه من دوسش دارم
من خیلی دوست داشتم و چون تولد دخترم ماه محرمه و فکر میکردم از القاب حضرت زینب هست تصمیم داشتم اسمو دخترمو بزارم حلما
تحقیق کردم دیدم نه از القاب حضرت نیست
ولی کلا اسم خوش آوا و دلنشینیه بنظرم
دوسش دارم
خیلی قشنگه
قشنگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.