نظرتون درمورد اسم حلما چیه؟

۷ پاسخ

خیلی قشنگع. اسم خواهر زادمه

اسم نی نی ما حلما ست😍

عالیهههه

خیلی قشنگه من دوسش دارم

من خیلی دوست داشتم و چون تولد دخترم ماه محرمه و فکر میکردم از القاب حضرت زینب هست تصمیم داشتم اسمو دخترمو بزارم حلما
تحقیق کردم دیدم نه از القاب حضرت نیست
ولی کلا اسم خوش آوا و دلنشینیه بنظرم
دوسش دارم

خیلی قشنگه

قشنگه

سوال های مرتبط

مامان هاکان مامان هاکان ۵ ماهگی
مامان گل پسرا مامان گل پسرا ۱۴ ماهگی
مامان آوینا(عشق❤️) مامان آوینا(عشق❤️) ۱۳ ماهگی
مامان آیلین جونم‌🌙 مامان آیلین جونم‌🌙 ۵ ماهگی
مامان یزدان کوشولو 👼 مامان یزدان کوشولو 👼 ۲ ماهگی
مامان مهدی و مهدیار مامان مهدی و مهدیار روزهای ابتدایی تولد