نه چرا قدیمی تازه نیکا رو هم نیکی صدا میکنن
نیکی خیلی قشنگه اگر نینیم دختر میشد میذاشتم نیکی🥰
قدیمیه ولی بنظرم باکلاس و زیباعه
با احترام دوتاشم قدیمیه
دوستم گذاشت نیکی ناز
اسم مگه قدیمی و جدید داره؟ مهم اینه ببینی چه حسی بهت میده! من چون هدفم اینه دخترم یه انسان با قلب پاک و پر از محبت و خوبی باشه نیکی و گذاشتم 😅
من میخوام بذارم نیکا
مهم اینه خودت چی دوست داری
نیکی خیلی قشنگه
من میخواستم بزارم نیکی هیچ کس باهام موافق نبود خیلی دوست دارم این اسم و
اسمای قدیمی الان قشنگتر از اسمای اجق وجق امروزین....منم اسم دخترمو میخام آیدا بزارم میگن قدیمیه ولی ساده و قشنگه بنظر خودمون
ن خیلی زیباست
نیکا قشنگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.