اسم نیکی خیلی قدیمیه آیا ؟؟ نیکی یا نیکا؟

۱۲ پاسخ

نه چرا قدیمی تازه نیکا رو هم نیکی صدا میکنن

نیکی خیلی قشنگه اگر نینیم دختر میشد میذاشتم نیکی🥰

قدیمیه ولی بنظرم باکلاس و زیباعه

با احترام دوتاشم قدیمیه

دوستم گذاشت نیکی ناز

اسم مگه قدیمی و جدید داره؟ مهم اینه ببینی چه حسی بهت میده! من چون هدفم اینه دخترم یه انسان با قلب پاک و پر از محبت و خوبی باشه نیکی و گذاشتم 😅

من می‌خوام بذارم نیکا
مهم اینه خودت چی دوست داری

نیکی خیلی قشنگه

من میخواستم بزارم نیکی هیچ کس باهام موافق نبود خیلی دوست دارم این اسم و

اسمای قدیمی الان قشنگتر از اسمای اجق وجق امروزین....منم اسم دخترمو میخام آیدا بزارم میگن قدیمیه ولی ساده و قشنگه بنظر خودمون

ن خیلی زیباست

نیکا قشنگه

سوال های مرتبط

مامان هانا مامان هانا ۴ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۴ ماهگی
مامان نیکی مامان نیکی روزهای ابتدایی تولد
مامان نیکای من🎀🩷 مامان نیکای من🎀🩷 ۲ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۴ ماهگی
مامان نیکی مامان نیکی روزهای ابتدایی تولد
مامان Chocolates🍫🍫 مامان Chocolates🍫🍫 هفته سی‌وپنجم بارداری