۹ پاسخ

جدیدترین اسمم که بزاری باز چند سال دیگه قدیمی میشه

ملکا خیلی قشنکه😍

آوینا قشنگه

نه قدیمی نیستن

لیانا

ملکا خیلی قشنگه که

به قدیمی بودنش چکار داری مهم اینه ک یه اسمی ب دلت بشینه و دوس داشته باشی

مگ به حرف بقیه هست هر کدوم ب دلت نشست بزار منم هی گفتن نفس قدیمیه ولی منو باباش دوست داشتیم برامون حرف بقیه مهم نبود

هم ملکا خیلیییی قشنگه و قدیمی نیست هم این دپتا که گفتی عزیزم هر کدوم بیشتر به دلت میشینه بزار

سوال های مرتبط

مامان نیکی مامان نیکی روزهای ابتدایی تولد
مامان روشنا و هانا مامان روشنا و هانا هفته سی‌وهشتم بارداری
بابای آوینا بابای آوینا ۹ ماهگی
مامان دونات کوچولو🍩 مامان دونات کوچولو🍩 ۵ ماهگی
مامان ارغوان🌸 مامان ارغوان🌸 ۸ ماهگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل روزهای ابتدایی تولد
مامان لیانا مامان لیانا ۷ ماهگی
مامان پرنسا خانوم🥰 مامان پرنسا خانوم🥰 ۸ ماهگی