مامانا اسم گل نوش بنظرتون قدیمیه یا ی جوری نیست؟😐😐😂

تصویر
۸ پاسخ

ببخشید ولی بنظر من قشنگ نیست

خیلی قدیمی و یه جوریه برای بچه ای که تو این دوره میخواد بدنیا بیاد گناه داره

اصن اسم قشنگی برا این روزا نیس

ببخشیدا ولی خیلی یه جوریه😂😐

باید اسم مطابق باهمسناش بزاری

خیلی قدیمی و یجوریه
همونطور ک خودت گفتی🙄

قشنگ نیست

ی جوریه

سوال های مرتبط

مامان جوجو ممد 🐣 مامان جوجو ممد 🐣 ۱ ماهگی
مامان محمد مامان محمد هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وپنجم بارداری