به نظرتون اسم نیکی یا رز?

۴ پاسخ

رز.

نیکا بهتر از نیکی هست و بنظرم نیکا و رز قشنگن

بنظرم رز خیلی قشنگه بستگی ب سلیقه داره البته ب دل تو کدوم میشینه همونو بزار

نیکی 😍

سوال های مرتبط

مامان نیکی مامان نیکی روزهای ابتدایی تولد
مامان Rose مامان Rose ۸ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۴ ماهگی
مامان بنیسا مامان بنیسا ۶ ماهگی
مامان نیکای من🎀🩷 مامان نیکای من🎀🩷 ۲ ماهگی
مامان نخودچی💙💖 مامان نخودچی💙💖 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان rose مامان rose هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نیکی مامان نیکی روزهای ابتدایی تولد