بنظرتون اسم دلا رز قشنگ تره یا آوین؟؟؟

۱۴ پاسخ

رُزانا هم قشنگه
یعنی گل رُزِ مادر

دلارز تلفضش خیلی طولانیه
رز قشنگه

آوین

اوین پسرونه نیس؟

آوین🥰
اسم خیلی سلیقه اییه مثلا من خودم اسمای دوبخشی چه برای دختر چه پسر نمیپسندم

دِلارُز تا ابد🩷

آوین

دلارز خیلی طولانیه دلا قشنگتره

دلارز

دلارز

دلارز🥰❤️

دلارز قشنگ

دلارز

دلارز

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آوین خانوم مامان آوین خانوم ۴ ماهگی
مامان نیلا☘️🐥🥕 مامان نیلا☘️🐥🥕 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ماهلین♡دلوین🦋 مامان ماهلین♡دلوین🦋 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان رادین و دلانا مامان رادین و دلانا هفته سی‌ونهم بارداری
مامانِ نیلا🕊️ مامانِ نیلا🕊️ قصد بارداری