آوین ، آوینا ، نلین
کدومش قشنگ تره؟
اسم دختر اولم دلوین هست❤️

۱۴ پاسخ

نلین

نلین😍😍😍

نلین قشنگه

نلین به دلوین بیشتر میاد
ولی آوینا قشنگتره

من اسم دوقلو هام دلوین و دلوان هست دلوان به معنی مهربان خیلی ترکیب قشنگی هستن کنار هم

نلین😍

آوین به معنی عشق

قطعا نلین

اوین

نلين

آوین

نلین😍😍

آوین خوشگل
نلین هم همینطور حدیدتر

نلین

سوال های مرتبط

مامانِ نیلا🕊️ مامانِ نیلا🕊️ قصد بارداری
مامانِ نیلا🕊️ مامانِ نیلا🕊️ قصد بارداری
مامان جو جو مامان جو جو هفته سی‌ام بارداری
مامان نفس مامان نفس ۹ ماهگی