نیلا👌
آوینا
منم انشاالله آوین میزارم
من گفتم اگه دختر شد اسمشو آنیلا یا مایلا میزارم ولی پسر شد اسمشو ماهان گذاشتم🩵
نیلا نازه
آنیا.
نیلا خیلی قشنگه
آوینا
آوینا و آوین قشنگه
لباس های نوزادی کوچولوت بیا تو کانال روبیکا
کیفیت عالی صد در صد نخ پنبه
قیمت خیلی کمتر از مغازه ها
از امروزم ارسالمون شروع شد ☺️ ☺️
کانال روبیکا
@nini_heed1
گروه برای گفتگو مادران هم داریم
آوینا
آوینا بنظرم تلفظش بهتره
نیلا هم قشنکه اما معمولا تلفظش سخته
نیلا قشنگتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.