۱۳ پاسخ

نیلا👌

آوینا

منم انشاالله آوین میزارم

من گفتم اگه دختر شد اسمشو آنیلا یا مایلا میزارم ولی پسر شد اسمشو ماهان گذاشتم🩵

نیلا نازه

آنیا.

نیلا خیلی قشنگه

آوینا

آوینا و آوین قشنگه

لباس های نوزادی کوچولوت بیا تو کانال روبیکا
کیفیت عالی صد در صد نخ پنبه
قیمت خیلی کمتر از مغازه ها
از امروزم ارسالمون شروع شد ☺️ ☺️
کانال روبیکا
@nini_heed1

گروه برای گفتگو مادران هم داریم

آوینا

آوینا بنظرم تلفظش بهتره
نیلا هم قشنکه اما معمولا تلفظش سخته

نیلا قشنگتره

سوال های مرتبط

مامانِ نیلا🕊️ مامانِ نیلا🕊️ قصد بارداری
مامان سامیار👧🏻سلین مامان سامیار👧🏻سلین ۱۳ ماهگی
مامان نیلا🎀 مامان نیلا🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان جو جو مامان جو جو هفته سی‌ام بارداری