۲۰ پاسخ

سانیار
ساواش
اراد
ارتین
ارسام
ایهان
نورهان
شاهان
ماهان
صبحان
برهان
حامی
نامی
سام
کیاراد
کیارش
سورنا
سورن
ارتا
آریا
آروند
ادرین
ارشاویر
آرشاوین
آرشام
آرشا
میران
میراث
ارین
آیدین
بردیا
برسام
باراد
باربد
آهیر
هیراد
مهراد
آرمین
فرهان
فربد
سپهراد
لیام
میلان

من ک میخوام بزارم میران.
ب نظرم قشنگ ترین و به روز ترین اسم هست

هر دوش عالیه
سامیار زیاد شده که بنظر من مهم نیست
تیام ام خوب
دسته بندی کن ببین چی برات مهمه با چی شروع بشه
به اسم خودت بیاد یا شوهرت
یا با فامیلیش
یا ببین معنی کدوم بهتره
تیام از نظر من کم شنیده شده

سامیار بهتره

صدرصد سامیار تیام واسه بچه خوبه بزرگ بشه اصلا خوب نیس

قطعا سامیار

سامیار

تيام💙

تیام بهتره

تیام.

سامیار

تیام❤️❤️❤️

دیاکو کیاشا دانیار مانیار دیان دایان دایار

تیام

دوتاش خوشگله ولی سامیار پسرونه تره

سامیار

تیام خیلی قشنگ تره

تیام شاهان

اگر لر هستین تیام بزارین چون تیام یک اسم لری به معنای چشمام هست

سلام عزیزم
سامیار مردونه تره

آرکان
آریا
اردوان
ارسلان
پویا
پوریا
مهیار
مهدیار
مهبد
مسیح
مهراد
مهرداد
مبین
متین
جهان
رایان
نویان
کیان
برسام
بردیا
کوروش
کیارش
اروین
هیوا
اردشیر
کوهیار
دیاکو
آریو

سوال های مرتبط

مامان آرتیا💙 مامان آرتیا💙 ۱۲ ماهگی