بنظرتون کدوم اسم قشنگ تره
تیام آرسین یا برسام ؟

۱۲ پاسخ

هیچکدوم

تیام خبلی زیاده ، برسام بروزتره

برسام خیلی قشنگه

تیام

تيام و برسام

تیام بنذرم

پسر داری ‌
عماد خیلی نازه جدیدا همه میزارن .
یه اسمی بزار معنی زیبایی داشته باشه .اهنگ اسم که مهم نیس .

تیام

تیام.

تیلم قشنگتره

تیام جالب تره

برسام‌
آرسامم خوبه

سوال های مرتبط

مامان مهراد🫀 مامان مهراد🫀 ۱ ماهگی
مامان آرتیا💙 مامان آرتیا💙 ۱۲ ماهگی
مامان آلوچه🩷 مامان آلوچه🩷 روزهای ابتدایی تولد