۱۰ پاسخ

خوبه قشنگه بنظرم تا اخر بارداری هرکی پرسید بگو هنوز تصمیم جدی نگرفتیم

اره خب قدیمیه الان هستیا خودشون مامان شدن

وای خیلییی قشنگه
من اگه اسم دختر داییم هستی نبود حتما میزاشتم هستی
خیلیییییی اسم نازیه
بنظرم هنوزم اسم تک و خاصیه

بگن . مهم خودتون نیستین ؟ این ب دلتون نشسته و قشنگم هست . چرا باید اشمی بذارین ک دوست ندارین ؟

قشنگه گلم😍

من نمیدونم چرا اظهار نظر میکنن .اسم قشنگیه مهم خودتون هستین

عزیزم اسم قدیمی و جدید نداره هرچی به دلتون میشینه بزار

اونی که خودت دوست داری راحتی بزار عزیزم، چون بچه ی خودته و نظر دیگران. مهم. نیست 👍🏻

قشنگه قدیمیم نیست

مهم نظر خودتونه عزیزممم خیلی ام قشنگه

سوال های مرتبط

مامان هلن مامان هلن روزهای ابتدایی تولد
مامان H🫀M مامان H🫀M ۱۲ ماهگی
مامان نازنین مامان نازنین ۷ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۶ ماهگی
مامان جوجو ممد 🐣 مامان جوجو ممد 🐣 ۱ ماهگی
مامان محمد مامان محمد هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان آرمان😘برهان مامان آرمان😘برهان ۸ ماهگی