اسم مهدیار قدیمیه؟

۱۲ پاسخ

نه گلم هبچ اسمی قدیمی نیست
تو الان یک اسم جدید بزاری بعد یمدت قدیمی میشه پس هرچی که خوشت میاد بزار

اسم قدیمی و جدید نداره برعکس اینجور اسم ها همیشه قشنگه

نه اصلا خیلی هم خاصه و خفنه

نه خیلیم قشنگه

مهدی بزاری بهتره

نه خیلی قشنگه

نه قشنگه

من خودم مهدی رو بیش تر دوس دارم
ولی قدیمی نیس

نه چرا قدیمی

نه من انتخاب کردم خیلیم راضیم😍

نه من خیلی دوستش داشتم پسر دارمیشدم میذاشتم

نه عزیزم‌خوبه

سوال های مرتبط

مامان H🫀M مامان H🫀M ۱۲ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۶ ماهگی
مامان هلن مامان هلن روزهای ابتدایی تولد
مامان نخــ👼🏻ــودچی مامان نخــ👼🏻ــودچی ۱۰ ماهگی
مامان امیر🌿مهدیار مامان امیر🌿مهدیار ۸ ماهگی
مامان محمد مامان محمد هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا روزهای ابتدایی تولد