سلام دوستان اسم مهدیار خوبه؟

۹ پاسخ

اره عزیزم

من بودم مهیار انتخاب میکردم که اسمشو نصف نکنن،مهدیار و مهدی بعضیا صدا میزنن

قشنگه ولی انگار تلفظش سخته مهیار راحت تره

آره قشنگه

اگر مذهبی هستید اره

اره عزیزم

خیلی قشنگه

قشنگههه

اره قشنگه

سوال های مرتبط

مامان نازنین مامان نازنین ۷ ماهگی
مامان نخــ👼🏻ــودچی مامان نخــ👼🏻ــودچی ۱۰ ماهگی