مگه مهدیار اسم دخترونه هست🙄

۸ پاسخ

اسم پسر منم ب بعضیا ک میپرسن میگم میگن دخترونس نمیدونم مال زمان بوقن اینا

بی سواده اون .
اسم پسره عزیزم.خوشنام باشه.مبارکت باشه

خیلیم قشنگههههه

ن بابا اسم پسره

نه پسرونه عزیزم کی گفته

فیلم زمین گرم یادته

ن پسرونه هست کی گفت دخترونه هست

نه خدا پسرونه

سوال های مرتبط

مامان ارمیا❤️نویان مامان ارمیا❤️نویان ۵ ماهگی
مامان نازنین مامان نازنین ۷ ماهگی
بابای taha بابای taha ۱۰ ماهگی
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۱۱ ماهگی
مامان خنساگلي مامان خنساگلي ۶ ماهگی