خانوما اسم ارسلان قشنگه ؟؟؟

۷ پاسخ

قشنگه.

آره قشنگه من خیلی دوس دارم چون اسم پسر عمو بچمه نمیشه بزارم

اسم امروزی بزار فردا بره مدرسه خجالتی نکشه

ن قدیمی و سنگینه مناسب سن ادم بزرگاس ن بچه

بله خیلی خوشگله ادم یاد امیر ارسلان نامدار میفته که عاشق فرخ لقا شد بخاطر فرخ لقا با دیو و جن و پری انسان جنگید

نه😢😢😢

منم میگم قشنگه همه میگن قدیمیه

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۶ ماهگی
مامان آرسام مامان آرسام ۵ ماهگی
مامان مامان گل پسر مامان مامان گل پسر ۸ ماهگی
مامان 💙سام‌وبرسام💙 مامان 💙سام‌وبرسام💙 ۲ ماهگی