سلام مامانا
ی سوال
بنظرتون اسم محمد یاسین قشنگه یا محمد رسا

۱۲ پاسخ

محمدیاسین

هر کدوم به صورت تک قشنگ ترن . محمد رسا خیلی خنده داره

سلام عزیزم وقت بخیر چون خودتون نظر خواستین پس این اجازه رو به خودم میدم تا نظرمو بگم،عزیزم یاسین اسمیه که فقط برای پیامبره و ائمه منع کردن این اسمو که روی بچه هابزاریم اگه دوست داشته باشین میتونم از روی روایتش که توی کتاب حلیه المتقین هست براتون عکس ارسال کنم 😉

رسای تنها خیلی قشنگ تره

محمد رسا🙂🩵

محمد خودش به تنهایی قشنگ تر میشه

محمد رسا بنظرم شیک تره 🤭

قطعا محمدیاسین

محمدیاسین

محمدرسا

محمد یاسین

محمدرسا

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد روزهای ابتدایی تولد
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد امین مامان محمد امین روزهای ابتدایی تولد