۷ پاسخ

سلام عزیزم اون بادکنک ها چطوریه؟ میشه عکس از نزدیک بدی

ای جانم😍به خوشی

مبارک باشه خیلی قشنگه

رگال سفارش دادی براش یا آماده خریدی 🥹

اوخوداااا چ قرتی مبارکه😍😍

رشت هستی سیسمونی کجا گرفتی

خیلی قشنگه مبارک باشه♥️🥰

سوال های مرتبط

مامان سلنا🐣 مامان سلنا🐣 ۵ ماهگی
مامان جوجه
مامان مامان جوجه مامان روزهای ابتدایی تولد
مامان دخترم گندم⭐ مامان دخترم گندم⭐ ۸ ماهگی