اه بی تربیت این چه وضعشه دیگه
چرا وقت ما پولدارارو با سوالات میگیری
نمیدونی مگه برا مااااااا پولدارا وقت طلاس
مسخره هاا😂😂خیلی خوب بود
دو دقیقه از پولدارشدنم میگذره
واسه من ریختن 480
هنوز نریختن بزار بریزن میام با پولام زخمیتون میکنم🤑🤑🤑
از این به بعدددد فقط عشق و حال براهه 🙂↔️😎😎
من میخام باهاش برم ایتالیا
نریختن هنوز زیاده به حساب نمیشینه لامصصب😁
ندارم راحتم
واااااییییی چقدرررر خندیدم حلالتون
پست بانک ریختن یا نه
صاداراتم ریختن ؟
منی که بانک ملی دارم و نمیکشه وگرنه میخاستم شهرو بخرم🤣
منکه جت میخرم میرم سواحل ارامش
منتظرم بریزن ویلای شمالمو قول نامه کنم 😌
کی ریختن
من احتمالا واریز کنن باهاش طلا بخرم🤣🤣
سهام عدالت نداریم😭😭🤣
من هنوز فقیرم😂 بدبختی اینه حساب حقوقیمونم بسته س شانس ما🤣🤣🤣
ریا نباشه الان داریم از بنگاه میایم یه واحد ۵۰۰ متری تو فرمانیه تهران باهاش قولنامه کردیم 😎😎😎😎
من میخوام برم کشور مورد علاقم بالی جاکارتا
نریختن ازمنم حالا
چقد میریزن مگه؟
داشتم برنامه ریزی میکردم برم سفرای خارجی
من هنوز نریختن... کمین کردم ریختن سریع برم سانتافه امو باهاش بخرم☺️
فقط عشق و حال شاید برم مسافرت اروپایی باهاش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.