من گلپا بودم خیلی خوب بود همه چی .هزینشم با بیمه تکمیلی شد حدود ۶ تومن . دستمزد دکترم که جدا بود
من قراره بیام قم میترسم تهران بمونم خالم میگه بیا اینجا بمون اگه نظری داشتین راجب این دوتا بیمارستان بگین ب منم
من قراره برم گلپایگانی گفتن با بیمه میشه 5 تومن
👀فهمیدی به منم بگو😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.