۴ پاسخ

من گلپا بودم خیلی خوب بود همه چی .‌هزینشم با بیمه تکمیلی شد حدود ۶ تومن . دستمزد دکترم که جدا بود

من قراره بیام قم میترسم تهران بمونم خالم میگه بیا اینجا بمون اگه نظری داشتین راجب این دوتا بیمارستان بگین ب منم

من قراره برم گلپایگانی گفتن با بیمه میشه 5 تومن

👀فهمیدی به منم بگو😂

سوال های مرتبط

مامان سرباز آقا مامان سرباز آقا هفته سی‌وپنجم بارداری