۲۲ پاسخ

راستش از ترامپ کله زرد خیلی دلگیرم
مردک بی شعور عید رو زهرمارمون کرد
کل مردم سرزمینم تو استرس و آشوب دارن سپری میکنن خدا لعنت کنه باعث و بانی این وضعیت رو

خیلی غصه میخورم از شوهرم که خیلی براش اهمیت ندارم ازبی مهری و بی محبتیش ازاینکه بچهارو طرف خودش کشیده ازاینکه یه نقطه اشتراکی بجز بچها نداریم کاش منم همسرداشتم کمبود همسرخیلی حس میکنم

منم دلگیرم خیلی امروز رفتم خرید یه سس مایونز متوسط شده 500تومن باورکن فقط تونستیم یه کیسه برنج اونم با کالابرگ بگیریم و دیگه هیچی انقد حالم گرفتست که نگو انقد وسایل بود ک احتیاج داشتم و از اینطرف هم جیب خالی

گوشی پسرم ال سی دیش شکست سوخت15میلیون خرج داره .تلویزیون هم اصلا روشن نمیشه هیچچچ خیلی نا راحتم مگه میشه بدون تی وی الان تو این اوضاع تواین بی پولی با حقوق کم خیلی ناراحتم خیلی

با اوضاع گردنی چه کنیم ماها که اجاره نشیم سال دیگه بدترم میشه هر شب کابوس دارم کاش یک کشور دیگه دنیا می‌اومدم

از خونه زندگیمون آواره شدیم .دلم واسه خونم تنگ شده😭😭

مننننن

مننننننن

من
دم عیدی فقط داره میباره برامون کارتخوان مغازه مال حساب سپه هست چندروز پولا نیومده به حساب هفته پیش شوهرم تصادف کرد ماشین رو باید درست کنیم دستمون خالی بود
سرشب هم پکیج خراب شد صدای بدی داد فکر کردم منفجرشد
حالا تعمیرکار اومده سه چهار میلیون خرج داره
موندیم چیکارکنیم خونه هم سرد
فرداشب هم میخواد مهمون از شهرستان بیاد موندم جیکارکنم دیگه

هییییی کی دلش پر نیست اخه؟ من همین الان با اشک پسرمو خوابوندم انقدر به درگاه خدا التماس کردم که جنگ تموم بشه

دلم‌برا خونم‌تنگ شده برا آرامش 😭😭😭😭😭

منم دلم از زمین و زمان گرفته...

از چی بگم برات؟
از شوهر معتاد؟
از بی کسیم؟
از خانواده پرجمعیت و تو مخ خانواده شوهر؟
از اینکه روزی 100 بار میگم گه خوردم نشستم طبقه بالا مادرشوهر
از انتظاراتشون

دلم ک نگرفته
دل‌پیچه دارم بیب دارم شوهرم پیشم خوابیده دستم بسته اس😂😂😂😂

من دلم میخواد جر بدم خودمو

میراث تب داره🥺
شوهر مریض 🥺وضعیتمون هم ک معلومه برای عید یه دستمال نکشیدم خونه رو چه برسه جارو...
از ترس چند وقته خونه نرفتم

دلم ک پر نیس ولی گوش میدم گلم

من.

دخترم میریضه بهونه میگیره کشته منو😮‍💨

من من من🥺

من😅

از چی دلت گرفته عزیزم

سوال های مرتبط