۴ پاسخ

ولی بعد زایمان اولم منظم بودم.دومی نه

برای من دوماه خودم طبیعی.بعدش با زور دارو

سه ماه شدم، ذیگه تا الان نشدم

میشم

سوال های مرتبط

مامان ارین کوچولو مامان ارین کوچولو ۱۵ ماهگی