دختر من فکر کنم ۱۹ ماهگی بود گرفتم
وقتی از شیر میگیرین، به جاش شیر پاستوریزه میدین؟
من ۲۰ماهش بود گرفتم یه هفته سخت میگذره بعد یادش میره
سلام من امروز پنجمین روزی که از شیر گرفتم سختیشو داره الان بچه من دیشب بیش از حد بی قراری کرد ولی دیگ همه مراحل سختیش داره دیک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.