۱۶ پاسخ

دکتر من برای سزارین دوم ۱۸ میخواست دکتر دیگه ای دیدم۳تومن

عزیزم شما باید بری درمانگاه دولتیِ بیمارستان دولتی.چون وقت سزارین رو اونجا میدن.دکترای شیفت بیمارستان ویزیتت میکنن و بعد بهت وقت میدن.بدون هیچ زیرمیزی ای.

من سزارین دومی ام فردا میرم سونو دکترم گفت میتونم وی بک انجام بدم

گلم زیر میزی نیست دکترا پولشون از بیمارستان جداس بیمارستان جدا میگیره اگر دکتر خودت بیاد پول اونو خودت باید جدا بدی ولی دکتر بیمارستان عمل کنه همون پول بیمارستان و میدی

دکتری پیدا کن که زیر میزیی نمیگیره یا با دکتر خودت صحبت کن

من سزارین دومم دکترم 10میگیره

سزارین دوم اصلا زیر میزی نباید بگیرن 😐

دکتر منم برا سزارین سوم ۱۵ تومن گرفت

نه نکنی اینکارو بیچاره میشی ، یکی از اقوام ما سز دوم بود همینجوری کرد ، اولا باید وایستی تا دردت شروع بشه بعد بری بیمارستان ، اونجا که میری بعد سزارینت میکنن ، اونم دکتر عملت نمیکنه دکترشیفت فقط برش میزنه بچه رو میاره بیرون بعدشم میره و دانشجوها برات بخیه میزنن ، این فامیل ما میگفت فقط ۴۵ دقیقه بخیه زدنش طول کشیده از اخرم تا چهل روزگی بخیه هاش عفونت کرد و خون آبه میداد چقدرم افتضاح بود بخیه هاش تازه بیمارستان نیمه دولتی رفت

ن دکترشیفت بری هزینه نمیگیره،منم سزارین دومیم فقط نمیدونم چه جوری بایدبری ک پذیرشت کنن🤔

ن اگ دکتر دیگ بخای ک شیفت باش

منم سزارینم اجباری بیمارستان دولتی نگفت زیر میزی می‌خوام دکترم که

زیر میزی چیه باید بگیره اخه نباید بگیرین

بدون نامه که نمی شه عزیزم

حتما باید نامه داشته باشی

نه نباید زیر میزی بگیرن اصلا

چندسال از سزارین اولت میگذره؟

اگه شیفتش نباشه چی؟؟
احتمال داره دکترای دیگه عملت کنند

سوال های مرتبط