۲ پاسخ

من هر۲ماه عوض میکنم هروقت حس کنم سرپستونک کدر شده عوض میکنم آخه پسر من همش با پستونک ساکت میشه

3ماه.

سوال های مرتبط

مامان شیدا و صدرا مامان شیدا و صدرا ۵ ماهگی
مامان سامیار🐻🤎 مامان سامیار🐻🤎 ۴ ماهگی