۱۳ پاسخ

هیچی نخریدم امسال نه واسه بچه ها نه خودمون

اینه واسه تولدش یه بار پوشوندم دیگه نخریدم همینو تنش میکنم

تصویر

مامان نیهان تورو سر جدت تایپینگاتو حذف نکن تا میام بخونم حذف شدههه😒😒😒

هنوز نرفتم خرید 🤦‍♀️

اینم لباس دخترای من

تصویر

چیزی نخریدم البته لباس زیاد داره اگه جای بریم از قدیما میپوشونم، یکیش اینه

تصویر

لباس دخترم

تصویر

یکیش اینه

تصویر

اینه گلم

تصویر

چیزی نخریدم براش🙃

اینه💕

تصویر

لباس یاس

تصویر

البته بلوزش کرمه این تنش بوده همینطور روش پوشوندم

تصویر

سوال های مرتبط

مامان ناردونه و نانا مامان ناردونه و نانا ۲ سالگی
مامان دخمل مامان دخمل ۲ سالگی