فرزند پروری پوشک شیر خشک

تصویر
۹ پاسخ

اگر ختم به پایان کامل جنگ بشه خیلی عالیه
ولی اگر یه آتش بس موقت باشه و فردا قوی تر برگرده نه

ده بار تا الان من ازین پیاما توروبیکا دیدم فک نکنم درست باشه

عراقچی غلط کرده!
دوباره آتش بس، تهدید، مذاکره باز جنگ؟
خب این چرخه باید قطع بشه!

الان شبکه اخبار گفت هیچ توافقی انجام نمیدیم

ای گفته یعنی چه

خداکنه بشه خسته شدیم

یا خدا 🙏🙏🙏🙏🥺🥺🥺🥺

خدا کنه یا خدا نگاهی کن 🙏🏻

ان شاالله ❤❤

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی و ثنا مامان امیرعلی و ثنا ۵ سالگی
مامان عشق مامان 💙🫶 مامان عشق مامان 💙🫶 ۵ سالگی
مامان جوجه مامان جوجه ۵ سالگی