اگر ختم به پایان کامل جنگ بشه خیلی عالیه
ولی اگر یه آتش بس موقت باشه و فردا قوی تر برگرده نه
ده بار تا الان من ازین پیاما توروبیکا دیدم فک نکنم درست باشه
عراقچی غلط کرده!
دوباره آتش بس، تهدید، مذاکره باز جنگ؟
خب این چرخه باید قطع بشه!
الان شبکه اخبار گفت هیچ توافقی انجام نمیدیم
ای گفته یعنی چه
خداکنه بشه خسته شدیم
یا خدا 🙏🙏🙏🙏🥺🥺🥺🥺
خدا کنه یا خدا نگاهی کن 🙏🏻
ان شاالله ❤❤
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.