فرزند پروری شیر خشک پوشک

تصویر
۷ پاسخ

ببین بهتره پیش چند تا دکتر ماهر بره ،بچه داره؟

مامان جوجه جز دوستام بودی درخواست بده اون اکانتم پرید

منم دوسال پیش ضخامت دیواره رحم داشتم و هیپلارزی بدون اختلال آن تیپی سه دوره کورتاژ تشخیصی شدم دکتر گفت خوب شدی دیگ سه دوره بعد کورتاژ دوفامد داد خوردم بااینحال سونو خوب درشد پریودی منظم نیست

اگه استارا میره دکتر بگو بره رشت یا اردبیل اینجا چیزی نیس
سونو واژژینال بده

سلام عزیزم خوبی. منم اینجوری بودم ضخامتم تا ۲۱هم رفت با دارو خدا را شکر خوب شدم دوفامد دکتر بهم داد

حتما پیگیری کنه اصلا پشت گوش نندازه

تایپام دیده نمیشه چرا مشکل کجاست میشه یه نگاه کنی لطفا

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی و ثنا مامان امیرعلی و ثنا ۵ سالگی
مامان عشقم پسرم👶 مامان عشقم پسرم👶 ۵ سالگی
مامان عشق مامان 💙🫶 مامان عشق مامان 💙🫶 ۵ سالگی