۸ پاسخ

من مرغ رو اول مزه دار میکنم با ادویه و زعفران یکی دو ساعت اجازه میدم تو یخچال استراحت کنه بعد سرخش میکنم بعد تو همون ظرفی که مرع و سرخ کردم پیاز داغ میگیرم ادویه و رب و فلفل دلمه و هویج و الو بخارا میریزم یه تفت میدم مرغ رو میچینم روشون بعد آب میریزم میذارم ملایم بپزه
خیلی خوشمزه میشه

مرغ اول میزارم با آب خالی بپزه. آبش میریزم دور . بعد پیاز داع میکنم و به سرخ میکنم و مرع سرخ میکنم و ادویه و زعفرون دم کرده و تمام

من تو یه پیاله نمک و زردچوبه و کمی فلفل سباه میزیزم هم میزنم
مرغارو با دستم قشنگ مزه دار میکنم تو روغن داغ می‌چینم
خووووب دو طرفشو سرخ میکنم
بعد تو همون روغن پیاز سرخ میکنم عسلی که شد رب اضافه میکنم خوووب سرخشون میکنم بعد فلفل دلمه تفت میدم باعاش بعد خوب سرخ شدن اب جوش اضافه میکنم
چندتا قل که خورد میریزم رو مرغا میره جا بیوفته
اخرش نمک و ترشیشو میزون میکنم
من اب نارنج تازه میزنم و زود خاموش میکنم
گاهی یدونه برگ بو هم میندازم از همون اول

اول سرخ میکنم کامل.بعو یه پیاز رو رنده میکنم سرخ میکنم البته نه خیلی.مرغارو میریزم تو پیاز و یکم فلفل دلمه و هویج حلقه ای‌.اب رو با رب مخلوط میکنم میریزم روشون .زعفردون هم میریزم.

ابلیمونمیزنم اول میپزم بعدسرخ میکنم

اول پیاز داغ رنده شدت درست میکنم وقتی طلایی شد زردچوبه میزنم رنگ که داد مرغ و میچینم توش زیر و رو‌میکنم رو هرتکه مرغ یه حلقه پیاز و فلفل دلمه ونمک میزنم درب قابلمه میرارم زیرش کممممم میکنم به اب ک افتاد سس درست میکنم یا زعفرون میدم رو مرغا یا تو سسش،

من سرخ میکنم سس و جدا بعد میزارم تو مرغ دم بکشه

توش الو بخارا فلفر دلمه بنذاز طعمش قشنگ میشع

مرغ مجلسی منظورت شکم پر؟

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی و ثنا مامان امیرعلی و ثنا ۵ سالگی