۱۰ پاسخ

ای جانم انشاالله خوب میشه زود نترس
شیر خودتو میدی؟
بخیه هات درد نمیکنن یا قابل تحمله؟

عه فاطمه زایمان کردی😍از وقتی گروه واتساپ قط شد دیگ خبری ندارم ازت

من دخترم زردی داشت حتی به سینمشم رسیده بود دکتر بهم یه قطره داد خوب شد گفت هر زردی نیاز به دستگاه نداره

ایشالله ک کم شده باهم میاین خونه

تا میتونی گرمش نگیر اگه یه درصدم بالا باشه با خنکی بشور یه روز درمیون یا هفته ایی دوبار .

انشالله کم شده بزار زیر دستگاه تند تند هم شیر بده خیلی تاثیر داره

منم نی نیم زردی داره اما دکتر نبردم خودمون دستگاه اوردیم خونه الان ۳ روزه تو دستگاهه

نترس گلم انشاالله ک بهتر میشه

عزیزدلم هیچی نیست نترس منم این روزا رو گذروندم.زردی همه بچها دارن

انشاالله کم شده

سوال های مرتبط