۱۰ پاسخ

عقلت کجاست خاهر اخه ب بچه ۳روزه ابلیمو میدن

پسر منم زردی داشت بستری شد اومد پایین آوردیمش خونه دوباره زردیش رفت بالا دستگاه کرایه کردیم فایده نداشت باعرق و دوغ حمام ش کردین داره میاد پایین
ت بیمارستان زجرش دادن بچه ۳روزه بهش سرم زدن خودمم حالم بد بود قلبم آتیش گرفت برای پسرم حتی نمیتونستم شیرش بدم میدوشیدم میبردن براش

چرا واقعا فکر نمیکنن بعضیا...ابلیمو اخه...ابلیمو اسید خونش میبره بالا این چه کاریه تازه آب نمیدن به بچه تو رفتی ابلیمووووو دادی

خودت ابلبمو بخوری معده ات ترش میکنه، بنده خدا اون بچه معده اش خیلی ضعیفه
ان شاالله چیزی نمیشه دیگه سرخود از اینکارا نکن

اگه اون فطره ابلیمو زردی رو میبرد ک اینهمه علم پزشکی دارو و دستگاه نمیساخت
فشارش میفته اسیدیه اذیت میشه

اگه اون فطره ابلیمو زردی رو میبرد ک اینهمه علم پزشکی دارو و دستگاه نمیساخت
فشارش میفته اسیدیه اذیت میشه

اگه اون فطره ابلیمو زردی رو میبرد ک اینهمه علم پزشکی دارو و دستگاه نمیساخت
فشارش میفته اسیدیه اذیت میشه

اگر هم خوده بوشهری ببرش پیش دکتر عادلیان خودش دستگاه داره دیگ نیاز نیست خون ازش بگیری همونجا بهت میگ زردیش چنده و میگه چیکار کنی

وای نه اصلاااا هیچی ندههه بهش
اگر شیر داری مرتب شیر خودت پشتشم شیر خشک یه درجه بزن بهش بده فقط جیش کنه ک دفعععع بشه و از بدنش بره
برو ازمایشم بگیر ازش ببین چنده هرچی باشه دستگاه اجاره کن بیار خونه زردیش میره تو دو سه روز خیالت راحت

معده اون بچه تحمل هضم لیمو داره؟ نکن خواهر من . خود دکتر به افرادی که بچشون زردی داره میگه فقط و فقط شیر بده

سوال های مرتبط