۱۰ پاسخ

من و دخترم خیلی دوست داریم
خیلی خوشمزه است
مخصوصا اینکه ‌سر سفره هفت سین هم میزاریم🌹

نه گلی

منم خیلی دوس دارم😋

180تا۲۰۰هست

من خیلی دوست دارم
پسرمم خیلی دوست داره

همسایمون درست کرده گفت کیلویی ۲۰۰.

خيلييي دوس دارم مخصوصا پر گردو باشه🤤🤤

زیاد دوسندارم
ولی دیشب چند قاشق خوردم به طرز عجیبی شیرم زیاد شده جوری ک چکه میکنه

من عاشق سمنوام☺️

در حد یکی دو قاشق فقط میتونم بخورم نمی‌دونم کیلویی چنده ولی مادرشوهرم دو تا دیگه بزرگ میپزه پخش میکنه

سوال های مرتبط

مامان سلام مامان سلام ۱ سالگی
مامان نلین🩷نویان🩵 مامان نلین🩷نویان🩵 ۳ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۲ سالگی