من و دخترم خیلی دوست داریم
خیلی خوشمزه است
مخصوصا اینکه سر سفره هفت سین هم میزاریم🌹
نه گلی
منم خیلی دوس دارم😋
180تا۲۰۰هست
من خیلی دوست دارم
پسرمم خیلی دوست داره
همسایمون درست کرده گفت کیلویی ۲۰۰.
خيلييي دوس دارم مخصوصا پر گردو باشه🤤🤤
زیاد دوسندارم
ولی دیشب چند قاشق خوردم به طرز عجیبی شیرم زیاد شده جوری ک چکه میکنه
من عاشق سمنوام☺️
در حد یکی دو قاشق فقط میتونم بخورم نمیدونم کیلویی چنده ولی مادرشوهرم دو تا دیگه بزرگ میپزه پخش میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.