خانوما زیتون ساده کیلویی چنده ؟؟؟
#شیر
#پوشک

۵ پاسخ

من بدون هسته درشت خریدم 450

تقریبا از ۲۰۰تومن شروع میشه بستگی داره

با هسته درشت ۲۵۰ گرفتم

بی هسته350 سایزدرشت

بی هسته خریدیم ۳۲۰

سوال های مرتبط

مامان رادمهـــــــر🧸 مامان رادمهـــــــر🧸 ۱ سالگی
مامان دیار💙 مامان دیار💙 ۱ سالگی