سلام مامانا رستا خیلی سمنو دوس داره بهش میدم ایرادی نداره

۶ پاسخ

خیلی خوبه زیاد نده
اگه خودتون درست کردید

اگر رفلاکسی نیست ایراد نداره.و اینکه بیرون روی میاره روزی فقط ۱قاشق

نه عزیزم بده خیلی هم براش خوبه

نه خیلی خوبه فقط تو هر وعده زیاد نده که دل درد نشه سنگینه

منکه خیلی میدم

نه خیلیم مفیده
خودتون درست کردید؟

تصویر

سوال های مرتبط