خیلی خوبه زیاد نده
اگه خودتون درست کردید
اگر رفلاکسی نیست ایراد نداره.و اینکه بیرون روی میاره روزی فقط ۱قاشق
نه عزیزم بده خیلی هم براش خوبه
نه خیلی خوبه فقط تو هر وعده زیاد نده که دل درد نشه سنگینه
منکه خیلی میدم
نه خیلیم مفیده
خودتون درست کردید؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.