۴ پاسخ

من یه قاشق اضافه بهش میدم دستش باشه همین جوره دهانش بازمیکنه بازی می‌کنه بعدغذاش بهش میدم میخوره امتحان کن

دختر من هم نمی‌خوره تف می‌کنه بعد خوابیده بهش میدم

خوابیده بهش غذا نده!

چرا با قاشق یکبار مصرف ؟

سوال های مرتبط

مامان اسرا سادات مامان اسرا سادات ۱۴ ماهگی