۴ پاسخ

منم ماه بعد اقدام کردم
تقریبا 3 ماه بعد حامله شدم
اما توقف رشد داشتم دوباره سقط کردم

من از بعد پریودی یعنی ماه بعدش اقدام کردم تقریبا ۳ماه بعدش باردار شدم

من دو ماه بعدش اقدام کردم سومین ماه گرفت

من از ماه بعدش اقدام کردم الان۸ماه بعد دوباره باردارشدم و پوچ نیست خداروشکر

سوال های مرتبط

مامان ♥️♥️♥️♥️setare مامان ♥️♥️♥️♥️setare ۶ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا هفته یازدهم بارداری