۲ پاسخ

طبیعی ۴۵ سزارین۵۵

نیکان اقدسیه خیلی بد شده، اگه میتونی نیکانای دیگه برو، غرب یا سپید، من یه بار مجبور شدم برم افتضاحه، دوستامم تو این یه سال رفتن خیلی ناراضی ان

سوال های مرتبط