۲ پاسخ

برا خودت پوشک بزرگ زایمان و شورت یک بار مصرف و روکش توالت فرنگی و دمپایی و خوراکی مث خرما و اینا و شیاف دیکلوفناک ۱۰۰ برا دردای بعدت و من کیسه اب گرم هم محض احتیاط میذارم حالا اگر سینم درد بگیره یا چیزی گفتم شاید لازم باشه و یه لباس برا ترخیص که من همونی که میپوشم میرم همونم میپوشم برمیگردم
برای بچه هم
یه پتو دورپیچ و قنداق فرنگی یا سوئیسی هر کدوم داری
پوشک سایز صفر یا یک طبق وزن بچت
من برا لباس یه دست سایز یک لباس آستین بلند و رکابی و شلوار با کلاه ‌و دست کش گذاشتم یه دست سایز صفر جلو دکمه و شلوارشو گذاشتم دوباره با کلاه و دستکش و جوراب و یه سرهمی بیمارستانی هم محض احتیاط باز گذاشتم
یه خشک کن گذاشتم دستمال مرطوب و شیشه شیر هم گذاشتم مدارک که از واجباته
دیگه یه قنداق و روسری هم گذاشتم که اگر دیدم لازمه قنداقش کنم اگر هم نبود که محض احتیاط گذاشتم

کدوم بیمارستان زایمان میکنی ؟

سوال های مرتبط

مامان 💞دخملم دلارا💞 مامان 💞دخملم دلارا💞 روزهای ابتدایی تولد
مامان دلسا🎀 مامان دلسا🎀 روزهای ابتدایی تولد