برا خودت پوشک بزرگ زایمان و شورت یک بار مصرف و روکش توالت فرنگی و دمپایی و خوراکی مث خرما و اینا و شیاف دیکلوفناک ۱۰۰ برا دردای بعدت و من کیسه اب گرم هم محض احتیاط میذارم حالا اگر سینم درد بگیره یا چیزی گفتم شاید لازم باشه و یه لباس برا ترخیص که من همونی که میپوشم میرم همونم میپوشم برمیگردم
برای بچه هم
یه پتو دورپیچ و قنداق فرنگی یا سوئیسی هر کدوم داری
پوشک سایز صفر یا یک طبق وزن بچت
من برا لباس یه دست سایز یک لباس آستین بلند و رکابی و شلوار با کلاه و دست کش گذاشتم یه دست سایز صفر جلو دکمه و شلوارشو گذاشتم دوباره با کلاه و دستکش و جوراب و یه سرهمی بیمارستانی هم محض احتیاط باز گذاشتم
یه خشک کن گذاشتم دستمال مرطوب و شیشه شیر هم گذاشتم مدارک که از واجباته
دیگه یه قنداق و روسری هم گذاشتم که اگر دیدم لازمه قنداقش کنم اگر هم نبود که محض احتیاط گذاشتم
کدوم بیمارستان زایمان میکنی ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.