۷ پاسخ

پونه دم کن

یدونه اسفند رو مثل قرص با آب بخور. میکروب کش هس. موزم خوبه. یه تیکه نبات رو توی ی ظرفی بذار رو گاز آب شه(بدون ریختن آب) آب که شد روش عرق نعنا یا عرق شاهسپرم بریز بجوشون بعد سرد که شد بخور. خیلی تاثیر داره هم رو دردش هم قطعش

راستی برنج ماست هم خوب

میوه موز عالی واسه من که جواب داد

پودر پروبیوتیک بگیر

سیب،موز،ماست و نعنا ،اگر احیانا ویروسی چیزی هم گرفتی و تهوع هم داری اویشن دم کن

یدکینول

سوال های مرتبط

مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۱۱ ماهگی
مامان آیکان💙 مامان آیکان💙 ۱۲ ماهگی