دخترا علائم بارداری دوقلو چجوریه ؟؟

۵ پاسخ

منم سینه درد داشتم ودوقلوبودن. ولی اکثرا تک قلوها هم اینجا بعضی علائمو دارن. تا سونو نری مشخص نمیشه دوقلوان

ت سونو معمولا یا تشکیل قلب

فقط سونوگرافی

من علایم یادم نمیاد یکی سینه درد بود فشارم میزد بالا هر روزی هم ی علامتی داشتم

تو سونو مشخص میشه. ولی ویار خیلی سختی داره

سوال های مرتبط

مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندقی مامان فندقی هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندقی مامان فندقی هفته سی‌وششم بارداری
هدیه امام رضا هدیه امام رضا قصد بارداری
مامان 🐣بانی کوچولو🐣 مامان 🐣بانی کوچولو🐣 هفته سی‌وهشتم بارداری