منم سینه درد داشتم ودوقلوبودن. ولی اکثرا تک قلوها هم اینجا بعضی علائمو دارن. تا سونو نری مشخص نمیشه دوقلوان
ت سونو معمولا یا تشکیل قلب
فقط سونوگرافی
من علایم یادم نمیاد یکی سینه درد بود فشارم میزد بالا هر روزی هم ی علامتی داشتم
تو سونو مشخص میشه. ولی ویار خیلی سختی داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.