۴ پاسخ

نگران نباش کم کم میشیم عین کره شمالی..بااین جماعت دیکتاتوری که سوار سرمونن

از دیشب که افتضاح شده

ای بابا ملی ها دیگه چرا اخه؟! 🤦🏻‍♀️😑

احتمال خیلی زیاد

سوال های مرتبط

مامان بانوی کوچک مامان بانوی کوچک ۱ سالگی
مامان پارلا و تودلی💕🧸 مامان پارلا و تودلی💕🧸 هفته یازدهم بارداری