قرص اوومید برای چیه

۲ پاسخ

خب عزیزم کیست نداری بخور می خای اقدام کنی؟ برای تخمک گذاری فکنم خوبه

برای باردار شدن اونای که مشکل تخمدان دارن من ماه پیش خوردم باردار نشدم این ماهم دارم میخورم ببینم چیمیشه

سوال های مرتبط

مامان مغزبادوم🥜😍 مامان مغزبادوم🥜😍 هفته دهم بارداری