خانما چند وقت بعد زایمان میتونیم دستگاه T بزاریم؟IUD

۵ پاسخ

من پرسیدم دکترم گفت بعد از شش ماه

بعد اولین پریودی میتونی

نی نی که چهار ماهش شد
روز پنجم پریودیت برو مطب بذاره برات

دکترمن گفت بعد۴تا۶ماه بیا جای زخمت وازداخل چک میکنم اگر اوکی بود برات میذارم چون دوتا سزارین داشتم

سوال منم هس

سوال های مرتبط

مامان مارال🩷آراز🩵 مامان مارال🩷آراز🩵 ۱۲ ماهگی
مامان مهدیار 💙 مامان مهدیار 💙 روزهای ابتدایی تولد