زنگ بزن قبل رفتن بپرس اگ شک داری پد بزار سرفه کن ببین چیزی میاد.
ی چیزی فرو میکنن یکم داخل واژن بعد یکم از مایه اطراف رو برا میدارن تست میزنن ببین مثبت با منفی
اگه مشکوکی برو تست بده من دو دل بودم ت نشتی کیسه آبم...یکم درد داشتم رفتم بیمارستان..تست زدن مثبت بود
بعضی جاها من صارم و پارسیان رفتم معاینه نکردن ولی بعضی جاها شنیدم میکنن
منم سوالمه🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.