خانما میگم که ان تی جنسیت رو چندرصد احتمال دادنی درست میشه؟؟

۸ پاسخ

همون شد که انتی گفت

ب من گفتن دختره ولی پسر بود

ب من گفت دختره الان برا ۱۸ انومالی رفتم دختر بود

لابد گفته دختره

شانسیه بیشتر😅 ۵۰ - ۵۰
بهش اکتفا نکن تا آنومالی بری

به من احتمال ۷۰ درصدی داد همونم شد
بستگی داره فکر کنم کجابری و دکتر دقیقی باشه

به من که احتمال داد همون شد

اخییی

سوال های مرتبط

مامان خدانگهدارش باشه مامان خدانگهدارش باشه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 🩷فندوق🩷 مامان 🩷فندوق🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقلی🧸🩷 مامان فسقلی🧸🩷 ۱ ماهگی
مامان نلا 🫀✨💎 مامان نلا 🫀✨💎 هفته بیست‌وهشتم بارداری