۹ پاسخ

خواهر من هر چی سونو رفت گفتن پسره. سونو آخری که ماه نه رفت گفتن صددرصد دختره... حالا نمی‌دونم بند ناف بچه بوده ک فک کردن پسره.

بستگی به دقت دکتر داره
برای من درست گفته بود

آره اگه جای خوب بری درست میگن

اگه ماهر باشه قطعا درسته .من برا اولی که درست بود این یکی رو تا دو هفته دیگه برم سنو

اره به من گفت دختر همونم شد

بستگی داره اون طرف چقدر ماهر باشه
برای من درست بوده

میگن اگه پسر بگن احتمالش کمه عوض شه

احتماله دیگه
شاید درست بشه شاید اشتباه
برای من درست در اومد

پنجاه پنجاه

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته بیستم بارداری
مامان خدانگهدارش باشه مامان خدانگهدارش باشه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فسقلی🧸🩷 مامان فسقلی🧸🩷 ۱ ماهگی
مامان نلا 🫀✨💎 مامان نلا 🫀✨💎 هفته بیست‌وهشتم بارداری