منم درست بود پسر خطاش کمتر ولی دختر بیشتر
ازمن درست بود
من دختر گفت البته زود رفته بودم
آنومالی پسر شد
تاثیر داره چندهفته بری
ب من گفت دختر پسر شد بنظرم ب کسی نگو تا ۱۸ ماهگی
از من درست بود
بستگی داره کجا بری سونو ، از من رو گفتن ۸۰ درصد دختره و دختر بود
من هم سر دخترم هم سر این یکی که پسر هر دو تو انتی ۱۱هفته و ۵روز درست کفت
اکثرا درست درمیاد
ازمنا گفت پسره درست بود
من درست بود
نصوحیان از منو درست گفت
خانواده شوهرم دختر میخوان
به من گفتن۷۰درصد دختر دعا کنید دختر باشه اگع تفییر کنه خیلی باید تیکه بشنوم استرس دارم
نصوحیان باشی دقیقه
برا من گفت پسر درست بپد
از من درست بود
من از دکتر خواستم که نگه تا انومالی
من سر جفت بچه هام درست بود جای خوب بری احتمالش زیاده البتع پسر بیشتر دختر کمتر
از من درست بود تو ۱۲ هفته رفتم
حالا چی گف
مال من رو گف ۹۰درصد
منو نصوحیان گفت پسر انومالی هنوز نرفتم
سر پسر اولیم هم گفت احتمال زیاد پسر همونم شد
مال من درست بود پیش نصوحیان
ازمن درست بود.
من رفتم مریم روشن درست بود
از منم درست بود
منم درست بود
از من اشتباه گفت.
از من درست در اومده
دکتر من درست گفت
از من درست بود گفت دختر همونم بود
بستگي داره پيش كي بري
از من درست بود
از من درست بود
بستگی به جایی که میری داره مثلا نصوحیان صددرصد میگه
احتیاط کار رفتم و سینا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.