خانما سونو ان تی چقدرجنسیتش درست درمیاد ازشما درست بود؟؟

۱۵ پاسخ

برا من دقیق گفت تو هر دو بارداریم

واسه من حدس دوتا بچه هامو درست زد گفت شبیه پسر هستن درست بود

چرا بهم بریزی عزیزم سالم باشه

آره درست بود

بستگی به بخت اقبان پیشونی شانست داره خواهر. من بارداری اول گفت دختر عین خرررر ذوق کردم تو ابرا بودم دل بستم. انومالی گفت پسررر دوسه روز کارم گریه بود 🤣.بخدا ابناییکه ان تی انومالیشون یکی درمیاد خیلیییی خوشبختن و خوش شانس. انگار خدا باهاشون دوسته. من بارداری دوممه خداشاهدا روزی نبوده به جنسیت فکر نکنم از بس که ذهنم درگیره یکشنبه هم انومالی دارم

برامن درست بود

معمولا میگن پسره درسته ولی دختر رو ممکنه اشتباه بشه

برامن ان تی هم گفت دختر انومالی هم گفت دختر

اگه انتی پیش نصوحیان بری دقیق بهت می گه

انتی یه احتماله. دکتری که من رفتم چیزی به من نگفت.

برا من تو انتی گفت دخترن ولی آنومالی پسر. کلا انتی احتماله روش نباید حساب کنی

انتی فقط یه احتماله عزیزم دقیق نیس

فقط احتماله

یعنی اگه گفته ۷۰درصد دختره دختر میشه؟

برامن درست بود

سوال های مرتبط

مامان بهترین هدیه خدا مامان بهترین هدیه خدا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فواد 👶🏻💙 مامان فواد 👶🏻💙 روزهای ابتدایی تولد