اره به منم گفت احتمال ۷۰درصد دختره البته کوچیک بود بچه ۱۷هفته رفتم پسر شد جای معتبر هم بود فقط برای ان تی ۵میلیون ازم گرفت دکترش معروف بودفوق تخصص برای ناهنجاری های جنینی بود
دیگه خودت داری میگی احتماله
سونوگرافی که من رفتم معتبره تو شهرم و گفت دختر و انومالی هم دختر بود
ب من گفت ۲۰ درصد احتمال دختره ولی گفتش صدرصد نیست باید صبر کنم تا آنومالی
ایشالله ک تغییر کنه
پسر معمولا درست درمیاد به من گفت پسر و پسر هست
برا من گفتن پسر انومالی هم گفتن پسر درست بود
برای من صد در صد درست بود
من دوبار صد درصدی گفت
دختر خطاش بیشتره. احتمالش هست تو انومالی پسرباشه
به من گفتن دختر اما امروز رفتم گفتن پسره
برامن که درست در اومد
بگن دختره احتمال داره تغییر کنه جاری من ان تی گفته بود احتمالا دختره انومالی رفت بچش پسر بود
نه به من گفت دختر ولی بعدا معلوم شد پسره🙄
من ان تی رفتم احتمال پسر داد هفته بد میرم سونو انومالی ایشالله ک همون باشه
ولی احتمال صدرصدی هم میگن برای من صدرصدی گفت
ازمنم درست بود
اره عزیزم درست میشه.احتمالش خییییلی کمه ک تغییر کنه
برامن درست گفت
البته دکترم دکتره باتبحری هستا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.