جنسیت احتمالی در سونوی ان تی چقد درست در میاد؟

۸ پاسخ

برا من درست بود

خیلی کم

برای من درست بود گلم

برا منم درست بود

بستگی به دکتر داره
معمولا پسر باشه درست میگن چون چیز اصافی میبینن
دخترو نمیگن یا ممکنه اشتباه باشه

بستگی ب دکتر داره و دستگاه سونو از من جنسیت گف حتی عکس هم از جنسیتش دارم

برای من که درست در اومد

بستگی به دکترت داره
برای من درست بود

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پناه💞 مامان پناه💞 هفته بیستم بارداری
مامان پناه💞 مامان پناه💞 هفته بیستم بارداری