خانما توی سونو ان تی جنسیت رو احتمال نمیدن؟که بگن

۷ پاسخ

معمولا احتمال میدن

بله عزیزم احتمالی بهت میگن البته هفته ۱۲ برو اگه گفتن پسره که احتمال درست بودنش بالاس اما اگه گفتن دختر ه صب کن احتمال داره پسر باشه

من خودمم منتظرم هفته بعد برم 🙂

چرااحتمالی میگن اگر گفتن پسره ک قطعی پسره ینی اندام جنسیش رشد کرده اگر گفتن دختر صبرکنید برای من پیش اومد انومالی گفتن پسره الان رشد کرده کامل مشخصه.انتی بهم گفت دختره

به من گفت مشخص نیست ولی خواهرم رفته بود گفته بود پسره درست هم بود

بدا من بااحتمال ۸۰ درصد گفت و درست هم بود

مرسی ازتون

بپرسی میگن

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان جانا مامان جانا هفته سی‌وچهارم بارداری